četvrtak, 28. lipnja 2012.

Pula - Lungomare (1)

Kako me i danas, kao što je to većim dijelom ovih dana bio slučaj, vrijeme izuzetno služi, najviše slika koje sam snimio je sa pulskih plaža, pa evo još jedne serije s tom tematikom danas, s pulskog Lungomare-a:

Strogo gledano, Lungomare je malo širi pojam od ovoga koji se vidi na ovim slikama - radi se o neka dva kilometra plaže od Valkana, preko Gortanove uvale, pa tamo do slijedeće uvale, koja neki zovu "kod Mornara", a neki "kod Ferijalnog saveza" (nadam se da se oni pravi Puležani neće ovim mojim opisima smijati, a ako to ipak učine, da to neće biti onako javno). Na ovim slikama je upravo ta treća uvala, ovdje u jednoj lijepoj panormaskoj snimci.

Ova slika pokriva krajnji lijevi dio prethodne panorame. Sprijeda se vidi mol i vezovi za čamce, a iza je plaža kod Ferijalnog saveza, u kome, kako sam doznao, može jeftino ljetovati, i to direktno uz more (kao jedna od budućih destinacija svakako ulazi u uži izbor).
Slijedeći dio obale na suprotnoj strani je pomalo divlja i stjenovita obala (za razliku od uvale kod Ferijalca, koja je plitka prikladna za obitelji s malom djecom).
Malo dalje od ove plaže, na suprotnoj strani, nalaze se prvi hoteli (ako se ne varam, "Zlatne stijene"). Tamo sam bio samo jednom tokom svih ovih godina, i to čisto informativno, nakon čega me baš nešto i nije vuklo na tu stranu ...


Ova fotografija je snimljena malo dalje, na putu prema Gortanovoj uvali, tamo gdje obala gleda prema otvorenoj pučini. Za laküu orijentaciju, hotel na ovoj fotografiji sasvim lijevo je isti onaj na prvoj fotografiji sasvim lijevo. Iskreno rečeno, nije jedan od mojih prvih izbora prilikom biranja mjesta za kupanje - za sunčanih dana, sjene nigdje ni za lijek, a ukoliko je oblačno, najčešće ima i vjetra koji udara s pučine, pa valovi koji tada udaraju na stijene svaki pokušaj izlaženja na kopno čine skoro nemogućim ...

3 komentara:

  1. Lijepo :-) nisam iz Pu, i super mi je došlo ovo objašnjenje. Danas sam neuspješno tražila Lungomare; mislim da ću ga sad znat nać. Tenx :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav! Drago mi je ako sam Vam mogao pomoći ...

      Izbriši
  2. Baš mi je drago što sam naletjela na ovaj blog post. Sve sam pročitala sa zanimanjem :)
    Evo jednog pitanjca ako može. Nedavno sam se dobrano potrudila sastaviti ovaj opširni Pula travel guide na tri različita jezika. Ima jedna sitnica koju sam u njega obavezno htjela ubaciti, no nije mi uspjelo. Naime nitko mi u ovom našem gradu nažalost nije znao reći kako je Tarzanica dobila ime?

    OdgovoriIzbriši