subota, 23. lipnja 2012.

Pula - Buvljak u Ciscuttijevoj

Ovo je jedan od mojih obaveznih termina svake subote u Puli - buvljak u Ciscuttijevoj:

Kao i obično, na početku je big picture (iako je velika kao i sve ostale, ako ćemo pravo ...). U totalu to izgleda nekako kao na slici. Snimljeno je rano ujutro, oko 10, kasnije kad sunce zažari, više nije veliko zadovoljstvo cunjati između štandova i prevrtati po starim stvarima ...

Odmah na početku je moj omiljeni štand - onaj s knjigama. Rijetko kad sam mogao naći tako dobar izbor knjiga po tako dobrim cijenama, i to ide tako već godinama. Danas sam, na primjer, našao komplet G. G. Marqueza, 5 knjiga, 200 kuna ...

Većina drugih štandova mi je manje-više dio lokalnog kolorita - obiđem, ali rijetko, jako rijetko što kupujem. Iskreno rečeno, s velikom većinom stvari s ovoga štanda stvarno ne znam što bih i mogao raditi (kazetofon nisam vidio već sto godina ...)


Ovo je štand jednog specijaliste - ovdje se mogu naći stare novčanice. Svakako jedan od boljih štandova, pošto ih je dobar dio pretrpan svim i svačim, a i to isključivo poprilično loše kvalitete ...

Još jedan od boljih štandova - ovdje ima svakojakog ordenja; meni, nažalost, apsolutno nezanimljivo ...

1 komentar:

  1. Buvljak u Ciscuttijevoj ulici u Puli odavno je postao sastavni dio i mojih subotnjih jutara. Prosto obožavanm razgledavati sve te zanimljive stvari, a nema čega se ne može naći. Ima jedan štand i sa pločama, tu se pak topim svaki put kad prođem :)

    OdgovoriIzbriši