utorak, 19. lipnja 2012.

Novosti iz velikog vrta ...

Danas sam bio u velikom vrtu, u koji sam prenio i zasadio dobar dio flanci uzgojenih na balkonu.

Danas sam zasadio paradajz i papriku, koju se može vidjeti ovdje na slici. Zasađeni su u četiri reda, sa po nekih 5 - 6 kućica paprike i paradajza u svakom redu. Paradajza je 2 - 3 biljčice u svakoj kućici, paprike po 4 - 5 biljčica. Stavljao sam ih po nekoliko zato što ih je bilo puno (pogotovo paprike), a i zato što je veće vjerojatnost da će posvuda barem jedna fino napredovati.

Ovdje se vidi cijela nova gredica. Kako sam već rekao, četiri su reda i nekih 12 kućica u svakom redu. Sve je na razmaku 15 - 20 cm.

Ovo je posuda sa sadnicama paradajza, jutros prije polaska u daleki bijeli svijet. U posljednjih nekoliko dana bilo je jako sunčano, fino je bilo zalijevano, pa je u roku od samo nekoliko dana sjajno i brzo izletio, zbog čega sam ga i ponio za rasađivanje.

Rukola i rotkvice su izašle, ali ne onako brzo kako sam se nadao. Ipak, obzirom na to da vrijeme nije bilo optimalno, lijepo je vidjeti da se stvar pokrenula s mrtve točke.

Bob je prije nekoliko dana isto tako izišao, a slijedećih dana bi trebao, ukoliko bude kao i ovdje u cvjetnjaku, brzo izrasti (ovdje je u roku nekoliko dana izrastao pola metra).

Nema komentara:

Objavi komentar