nedjelja, 17. lipnja 2012.

Novosti iz malog vrta ...

Danas se javljam ponovno s nekoliko novosti iz moga balkonskog vrta

Bob sjajno napreduje i u neka tri tjedna je izrastao skoro nekih pola metra. Budući da će se situacija oko njega uskoro raščistiti, pred njim je lijepa budućnost.

Bosiljak uskoro dobija onu prepoznatljivu formu, neke biljčice već imaju i više od jednog para listova. Kako izgleda, pesto postaje sve vjerojatnija opcija ...
Na jagodama su skoro svakog dana novi zreli plodovi, pa mi se na tom dijelu uvijek isplati pogledati. Tako je već nekoliko tjedana, a po plodovima koji dolaze čini mi se da će njihova sezona još dosta dugo potrajati.
Krumpir isto tako sjajno raste. Kako sam potpuno siguran da sam stavio samo dva krumpira, stvarno mi nije jasno otkuda su se stvorili toliki izdanci.
Ribizli sve više izlaze, i sve je više izdanaka, tako da ću morati polako početi razmišljati kud ću s njima. U cijelom ovom cvijetnjaku bila su četiri velika grma, koji su zauzimali skoro cijelu površinu. Prošle zime smo morali iščistiti cvijetnjak zbog radova, pa sam sve grane s grmova posjekao i cijelu zimu ih držao u stanu u vodi. Dosta njih je brzo pustilo žile, pa čak i prolistalo tokom zime. Kad sam u rano proljeće počeo raditi u cvijetnjaku, grane ribizla su se među prvima našle u njemu. Uhvatili su ih mrazevi, pa sam mislio da će se dosta njih osušiti, ali oporavili su se i sad listaju sve više i više ...

Nema komentara:

Objavi komentar