nedjelja, 3. lipnja 2012.

München - Viktualienmarkt

Ako bi od mene tražili da vas provedem po Münchenu, ovo je sasvim sigurno jedno od mjesta na koje bih vas doveo. Viktualienmarkt je glavna gradska tržnica, nalazi se u samom centru grada, minutu-dvije hoda od Marienplatza.

"Suppenküche" je jedna od mojih fiksnih točaka, ako me put nanese u  centar grada, i to u svako doba godine. Na jelovniku je uvijek desetak vrsta supâ, ponajviše čorbi, i od toga barem nekoliko vegetarijanskih. Cijene su negdje između 4 i 6 eura, porcije su dosta velike, sve u svemu - pravo mjesto za predah u šetnji po gradu.
Cijeli Viktualienmarkt je sastavljen od kućica, oko kojih se (skoro uvijek) sa sve četiri strane nalaze štandovi. Ovaj je jedan od onih specijaliziranih, i to za kandirano voće. Ima svakojakih vrsta kandiranog voća (kivi, ananas, jagode ... ), ima i voća umočenog u čokoladu, a cijene su dosta visoke - 100 g košta (ako se ne varam) između 2,50 i 3 eura.
Kao i posvuda u Bavarskoj, jedan "Maibaum" ni ovdje ne smije da fali. Pozadinu toga običaja ne znam, ali znam da je tipično za Bavarsku ...
Još jedan od specijaliziranih štandova - u ovome se može naći cvijeća svih vrsta i boja.
Nakon što sam stavio fotose "specijaliziranih", evo i jednog tipičnog štanda - na njemu se prodaje voće i povrće. Cijene su veće nego u supermarketima, a njihov specijalitet (uz standardnu ponudu) su i specijalne ponude, npr. svježe ubrani mango, poslan avionom i slične stvari. Meni ne liči baš na nešto što po svaku cijenu moram kupiti, ali kako 'ko voli ...

Nema komentara:

Objavi komentar