subota, 23. lipnja 2012.

Pula - Forum (1)

Nakon što smo se smucali okolo po periferiji, red je da vam predstavim i sam centar Pule - Forum:

Za početak, jedna panorama; kako to obično biva, ona prikazuje samo pola kruga, tako da će mi za ovu destinaciju definitivno trebati barem još jedan nastavak. Ovo je, turistički gledano, zanimljiviji dio trga, jer se na njemu zadržava najveći dio turista.

Tu je, prije svega, Augustov hram, koji je tu još od doba Rimljana. Izgelda prilično impozantno i vječito je pun turista, koji ga slikaju ili poziraju pred njim. Za ovu fotografiju sam imao sreće, jer sam bio tu negdje oko podneva, bila je paklena vrućina, pa su i oni najluđi odustali od obilaska pulskog kulturnog blaga ...

Odmah do hrama nalazi se i gradska vijećnica, koja dio svojih zidova (sprijeda se to ne vidi, ali sa strane) ima isto tako iz rimskoga doba. Ovaj sadašnji izgled je, ako se ne varam, tamo negdje renesansni ...

Ovaj dio, strogo gledano, ne spada u Forum, nalazi se malo iza njega (lijevo je zid gradske vijećnice), ali mi ova kuća, koliko god bila oronula, sjajno odgovara u ovaj ambijent ...

Ovaj dio (na panoramskoj slici sasvim desno) je dosta noviji - turistički gledano i nije nešto, ali izgleda impozantno i uklapa se fino u trg. Nekad je tu bio turistički ured, a sada je tu, sudeći po suncobranima, kavana ...

Nema komentara:

Objavi komentar