subota, 12. svibnja 2012.

Novosti iz vrta

Evo konačno da se javim i na ovu temu - posla je bilo dosta i svakodnevno, pogotovo onih dana kad je bilo vruće, jer je valjalo zalijevati do besvjesti, ali se je sve to, ako se mene pita, itekako isplatilo.


Na ovoj fotografiji se vidi cijeli moj "vrt" u punom sjaju - naprijed su mlade sadnice kupusa, kelja, artičoka i koječega drugoga (ima dosta toga, što ne mogu 100 % identificirati), iza toga je peršin, već poprilično uznapredovao, nakon toga crveni luk za šišanje, iza toga još jedna tura mladih biljaka, uglavnom paprika, iza toga je veliko polje mrkve, koja raste k'o luda (nažalost, najvećim dijelom prema gore, dolje je još uvijek poprilično sitno). Skroz na kraju, zapravo se i ne vidi od mrkve, nalazi se dosta mladog luka, tu su i jagode, a na samom kraju je hrpa sadnica crvenog ribizla u "školi".
Ovo su moji miljenici, četiri čašice sa sadnicama suncokreta. U svakoj su po tri biljčice, koliko sam i zasadio (100 % isklijalo), nisu zahtjevni, samo su toliko ižđikali da ih stalno moram sklanjati uza zid, pošto po pitanju vjetra nisu baš stabilni.
Za razliku od nekoliko čašica za rasadu, u kojima od silnog korova ni uz najbolju volju nisam mogao naći ništa korisno, kod ovih ljepotana to nikad nije bio problem. Ovdje su, naravno, snimljeni nakon što sam ih očistio od korova, ali njih se je uvijek moglo raspoznati. Da budem iskren, mislim da se radi o kelju, ali nisam 100 % siguran. Ovi ovdje i nisu među najrazvijenijima, pošto se oni najbolji već završili u velikom cvjetnjaku.
Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja, izgleda da je napokon krenulo i s bosiljkom. Dva puta sam ove godine već pokušavao, ali nije uspjelo - prvi put ga je sasvim sigurno sasjekla hladnoća, a drugi put sumnjam da je bilo do zemlje. Ovoga puta će, nadam se, biti sve u redu ...
Evo jednoga veterana - radi se o biljčicama narandže, koje sam uzgojio od sjemenki iz kupljenih narandži. Ima tu, da budem iskren, svega i svačega - nekoliko vrsta narandži i mandarina, a nisam siguran da tu nema i pokoji limun. Oni su među prvima biljčicama koje sam sadio, još prije nego što sam u rano proljeće počeo baviti ovim malo intenzivnije.

Eto toliko za ovaj put ... Nadam se da će uskoro biti još puno dobrih vijesti.

1 komentar:

  1. Pozdrav! Jako zanimljiva ideja, vidim da ste posadili puno različitih biljaka.

    OdgovoriIzbriši