četvrtak, 24. svibnja 2012.

Novo u vrtu ...

Jučer sam pisao o novostima iz vrta, a danas evo još nekoliko. Ne znam da li ću ovim tempom moći raditi i dalje, ali ovih dana je stvarno užitak pisati o tome ...

O mungo-grahu sam već pisao nekoliko puta, a ovaj put s novim detaljima - dio klica iz posljednje ture sam ostavio da dalje rastu, pa sam ih onda zasadio u zemlju. Kao što se može vidjeti, dosta dobro napreduju, ali poprilično neujednačeno. Ostaje da se vidi kako će ovaj eksperiment uspjeti ...
Ovo je uzorak mrkve, koji sam za probu iščupao iz nasada. Nasad je definitivno pregust, pa je ionako neophodno to prorijediti, a kako se može vidjeti, lišće se je jako razvilo, dok je ono bitno - korijen - poprilično daleko od toga da je zreo. Tješim se zasad time da se i lišće može upotrijebiti za supu, ali baš i nije neka utjeha. Nastavak slijedi ...
Ovdje se vidi moja mala škola sadnica ribizla. Priča o tome je malo duža i zaslužuje poseban prilog, ali kako se može vidjeti, grančice polako ozelenjavaju i nadam se da će se razviti par jakih sadnica, iako ove godine od ploda sigurno neće biti ništa.
Ovo je moja zaliha vode, koja uvijek stoji spremna na terasi. Jedna od prvih stvari koje sam naučio o vrtlarenju je to, da se svježa voda nipošto ne smije koristiti za zalijevanje, već da ona mora odstajati. Zbog toga ih uvijek slažem u određenom redu (dolje na slici su flaše s odstajalom vodom, gore su one sa svježom vodom, koje se danas ne koriste). Nadam se da će se naći ponetko, kome će ovaj savjet dobro doći.
Na ovoj slici su prve mahune, koje su izbile na površinu. Za to im je trebalo samo nekoliko dana, a mislim da u idućih par dana poprilično porasti. Za mahune i slične druge biljke (grah, bob, grašak i dr.) bitno je da se ne sade dok postoji mogućnost mraza, tj. tamo negdje do polovice maja.

Nema komentara:

Objavi komentar