nedjelja, 15. srpnja 2012.

Pesto

Evo i prvog kulinarskog posta na ovome blogu - ovoga vikenda se je konačno skupilo dosta bosiljka za branje da napravim jednu porciju pesta. Evo uz to i nekoliko slika s komentarima:

Bosiljak je počeo rasti i to punom parom - gotovo se svaki dan moglo vidjeti kako je grm sve veći i veći

Nakon što sam završio berbu za pesto, nije ostalo puno toga, ali se nadam da će biljke dalje rasti i da će uskoro biti lišća za slijedeću porciju. Trudio sam se obrati listove dolje, i na svakoj biljčici sam ostavio vrhove i nekoliko gornjih listova, kako bi mogle rasti dalje. Osim toga, time što sam počistio dolje, nadam se da biljke dolje imati zraka i neće oboljeti.

Ovo je berba za pesto - listovi su stvarno savršeni, a miris je isto tako fantastičan.

Ovo je gotovi pesto nakon što sam bosiljku dodao sjemenke pinole, parmezan i maslinovo ulje.

Ovo je nagrada za trud - gotovi pesto s fusilima (mislim da je to pravo tijesto za ovaj preljev, ali i to je nauka za sebe). Okus je sjajan, ali mislim da ću ubuduće stavljati više bosiljka, a manje ostalih sastojaka, pošto je sjemenke dosta teško naći, ulje čini pesto dosta masnim, a parmezan ima izuzetno dominantan okus, tako da se onaj željeni okus bosiljka uz njega gotovo i ne osjeća.

Nema komentara:

Objavi komentar