četvrtak, 12. srpnja 2012.

Novosti iz vrta - 2012-07-11

Slike su snimljene jučer, pa zato i naslov nosi jučerašnji datum. Sve raste strahovito brzo, iako nije baš optimalno, pošto je relativno hladno za ovo doba godine. A evo i novosti u detalju:

Paradajz raste brzo, pitanje je samo koliko će vremena imati da sazori. Do ove veličine trebalo mu je relativno dugo, a nadam se da će još neka dva mjeseca toplog vremena biti dosta i za pokoji plod ...

U prostor, koji je postao slobodan vađenjem mrkve, posadio sam najbolje sadnice paradajza, a bacio sam i malo sjemena blitve, čisto onako da popunim prostor. Nakon samo nekoliko dana su već izašli izdanci, a po pitanju blitve sam siguran da će biti i koristi, pošto se koristi lišće, za razliku od paradajza i paprike, gdje se mora zametnuti plod.

Ovo su sadnice brokule, kojima je ovo premijera u ovim pregledima (barem koliko se ja sjećam). Preživjele su moj odlazak na godišnji, a sada fino napreduju. Nadam se da ću ih uskoro moći presaditi u veliki vrt i da će tamo moći brzo napredovati.

Kineski kupus je izišao u rekordnom vremenu, za samo dva-tri dana. Ostavio sam im dovoljno prostora, pa se nadam da će moći dobro dalje napredovati. Od presađivanja su još daleko, svakako će morati još nekoliko tjedana ostati u rasadi. Prema kartici, ova sadnja je u idealno vrijeme, kao i većini drugih vrsta zelja.

Ovim biljkama je trebalo malo duže da izađu i narastu, a nije planirano ni presađivanje. Riječ je o miloduhu, jednoj začinskoj biljci fantastičnoga mirisa (ona daje Vegeti onaj specifični miris). Biljka je višegodišnja i planiram je držati u dvije-tri saksije.

Nema komentara:

Objavi komentar