srijeda, 29. kolovoza 2012.

Echo & the Bunnymen - "Crocodiles" (1980.)


Trenutna top-lista

Prvi album banda iz Liverpoola iz 1980. godine:

1. "Going Up" – 3:57 - poprilično mračni ugođaj, poigravanje efektima (lagano psihodelični touch) - 8.0

2. "Stars Are Stars" – 2:45 - malo žešći akordi na gitari, glas izražajan i dramatičan, fini miks opuštenosti i drame - 7.5

3. "Pride" – 2:41 - ovo mi zvuči pomalo kao U2 - glas na ivici deranja, gitare lože ispod toga - 7.0

4. "Monkeys" – 2:49 - gitara dinamična, glas provučen kroz hall, sasvim OK - 7.5

5. "Crocodiles" – 2:38 - prljavi akordi na gitarama, žestok, gnjevan glas, dosta dobro - 7.5

6. "Rescue" – 4:26 - ovo je malo razvučeno, nešto što mene podsjeća na "Simple Mindse", ali ako je album iz 1980. godine, postavlja se pitanje tko je koga inspirirao; ipak, prelaz na refren je, recimo, malo neuvjerljiv - 6.0

7. "Villiers Terrace" – 2:44 - solidna stvar, uglavnom suma onoga što se je i dosada moglo čuti - 7.0

8. "Pictures on My Wall" – 2:52 - laganija stvar, ovdje se čuju u klavijature; negdje sam pročitao da ovdje neki čuju utjecaj "Doorsa" - to mi se baš ne čini, već mi je slično zvuku "Stranglersa" (zbog klavijatura) - 7.5

9. "All That Jazz" – 2:43 - pjevanje fino ukomponirano s akordima na gitari i bubnjevima, definitivno jedna od boljih stvari - 8.0

10. "Happy Death Men" – 4:56 - poprilično eksperimentalno, disonantni akordi na klaviru u pozadini, bubnjevi u džez-stilu, ima tu i duhača, sve u svemu, poprilično natrpano, previše za moj ukus - 6.5

Ocjena albuma - 7.25.

Nema komentara:

Objavi komentar