nedjelja, 11. studenoga 2012.

Novosti iz vrta - 2012-11-11


Novosti iz vrta su postale malo rijeđe u ovome blogu, i mislim da nikome ne moram puno objašnjavati zašto - zahladilo je, zima je pred vratima, pa nema puno toga ni za ispričati. Evo ipak par novosti:

Paradajz sam, zbog hladnoće, morao obrati nezreo i ostaviti ga na toplom da sazrije. Kako se vidi, na najboljem je putu, a dobar dio plodova je već sad zreo.

Ovo su već pripreme za slijedeću sezonu - u okolini sam nakupio par vreća lišća, pa se nadam da ću u proljeće imati puno humusa za nove vrtlarske avanture. Osim toga, njima sam malo zašuškao i plastenik, kako bih koliko-toliko zaštitio biljke unutra.

Jedna od rijetkih preostalih biljaka u cjetnjaku, koja izdržava trenutne temperature, je kelj. Iako baš nešto ne raste, možda tek minimalno, hladnoću podnosi jako dobro. Bilo je već i snijega i noći u kojima je temperatura sasvim sigurno bila ispod nule, ali se još uvijek drži.

Hladnoću sasvim dobro podnosi i kineski kupus. Sadnice su brzo rasle, ali su zbog prebukiranosti bile prekasno presađene, pa se sad moraju gnjaviti po ovim temperaturama. Ostaće u cvjetnjaku do daljnjega, pošto za sadnju neke alternative trenutno ni nemam.

Biljke u plasteniku su, obzirom na uvjete vani, dosta dobro. Zima me je totalno iznenadila, prvog snijega je bilo već krajem 10. mjeseca, pa ih je zima tih dana malo dohvatila. Zbog toga sam s vanjske strane stavio vreće s lišćem, pa se nadam da će ih ono kao izolacija koliko-toliko zaštititi.

Nema komentara:

Objavi komentar