srijeda, 18. travnja 2012.

Uvod

Za početak, nadam se da od mene nećete očekivati neku veliku književnost - iskreno rečeno, bio bih zadovoljan, ukoliko bih uopće uspio pobrojati stvari o kojima bih ovdje želio pisati:

- Nadam se da će ova platforma biti pogodna za sređivanje moje biblioteke, kao i knjiga koje sam pročitao, skupa sa ocjenama i kratkom kritikom
- Naravno, tu su i filmovi - s početka onako uopćenije (top 10, najbolji, najgori itd.), a onda i malo zumirati na neke meni omiljene (pisati o lošima mi se čini gubljenje vremena, osim možda upozoriti druge da ne načine istu grešku)
- Projekt prevođenja - i to je jedna stvar koja mi se mota po glavi, već sam poprilično i započeo, ali ostaje još da se dovede do realizacije. Da se odmah i pohvalim - našao sam danas kako se direktno u PDF-u može ubaciti "header" i "footer" na stranici (naše riječi mi, nažalost, ne padaju na pamet).

Eto za početak par stvari o kojima bi se moglo pisati. Tu je, naravno, i dosta drugih tema, koje bi se po potrebi moglo malo potegnuti - profesionalne stvari, politika, svijet u kome živimo ... Bitno je početi.

Nema komentara:

Objavi komentar