četvrtak, 19. travnja 2012.

Pogled unatrag

Moram reći par riječi o nekim starim konceptima - prije nekoliko godina imao sam na svome kompjutoru vlastiti server, koji je bio online 24 sata dnevno. Tada je sve to neslavno završilo, kad je taj kompjutor, koji je stalno bio uključen, jednostavno ispustio dušu i svi oni podaci, koji su se na njemu nalazili, jednostavno bili nepovratno izgubljeni.

Istu stvar sam ponovno realizirao ne tako davno, i to je išlo dobro neko vrijeme, ali sam morao realizirati da to ima i svojih nedostataka - sav posao oko administracije odnosi dosta vremena, a i zujanje ventilatora, koje je bilo posljedica neprestanog rada kompjutora, podsjetilo me je na onu staru situaciju. Zbog toga sam se odlučio okaniti se toga, mada je ideja o vlastitom serveru definitivno sjajna stvar i najviši oblik suverenosti i neovisnosti u internetu.

Nadam se da ću se prelaskom ovdje moći koncentrirati na sadržaje i time nečemu kreativnom, a da će se one birokratske stvari smanjiti na minimum. To je namjera, a kako će ispasti, ostaje da se vidi ...

Nema komentara:

Objavi komentar