srijeda, 18. travnja 2012.

Povrtlarstvo u Balkoniji - 1. Uvod

Svi oni planovi, koje sam u uvodu naveo, moraće malo sačekati, pošto mi je, po povratku kući, postalo jasno da je u to doba dana i u ovo doba godine jedna tema najvažnija - povrtlarstvo na balkonu.

Od ove godine, tamo negdje krajem zime, počeo sam se time sistematski baviti time. To bi konkretno značilo - našao sam ovdje u Münchenu radnju u kojoj prodaju sjemenje, razgledao što se sve može kupiti, pregledao na kartici kad se što sadi, uz kartice kupio i šalice za rasadu, nabavio zemlju za sađenje i bacio se na posao. Nakon toga je trebalo desetak dana strpljenja, pa da prve biljke počnu izlaziti.

U međuvremenu je dosta toga izraslo, a rukola je poprilično napredovala, pa sam si baš danas napravio prvu porciju salate "made in Balkonija".

Ovoliko za prvi put, a nastavak će sasvim sigurno doći ...

Nema komentara:

Objavi komentar