subota, 28. travnja 2012.

Novosti iz vrta

Evo kratko da napišem par riječi o novostima iz mog vrta, mada je samo nazivanje jednog kvadratnog metra (velikodušna procjena) betonskog cvijetnjaka na terasi vrtom poprilično hohštaplerstvo. Ali, šta je tu je, dosta je bilo sitničarenja oko definicija.

Rukolu sam već ranije spomenuo - ona je u prvoj turi pri kraju i mogu reći da je bila pun pogodak. Brzo je izrasla (malo više od mjesec dana), nema puno gnjavaže oko pripreme i ima super okus. Kako se iščišćavanjem rukole pokazuje slobodna površina, počeo sam na nju presađivati sadnice paprike. One zasad izgledaju sasvim u redu, pa se nadam da neće biti gubitaka. Jedino što me brine je to da su, zbog nedostatka prostora, posađene jako gusto, pa sumnjam da će se razviti, ali vrijedi probati.

Mladi luk iz lukovica će biti, kako izgleda, slijedeći veliki hit. I njemu je trebalo tek nekoliko tjedana da izraste, a prvu porciju namjeravam uzbrati tokom ovog vikenda. Ima više nego dovoljno sadnica koje ću zasaditi na slobodno mjesto, a jedan od kandidata su suncokreti, koji su već dosegli popriličnu visinu u plastičnim čašama, pa mi se oni čine najhitniji kandidati za presađivanje.

Kolikogod me je rukola oduševila, toliko je bosiljak bio razočaranje. Krivica je, naravno, na meni, jer sam ga prerano počeo saditi. Zasadio sam ga kako treba, samo ga razdjelio po površini (on klija na svjetlu), ali je temperatura jednostavno bila preniska. Sad sam ga ponovno zasadio (u gajbici obloženoj najlonom) i nadam se da će ovaj put uspjeti. U istoj takvoj gajbici je i radić, koji je fino izrastao, i za koga se nadam da će uskoro početi krupnjati. U cvijetnjaku je još mrkva i mladi luk iz sjemena, ali tome će trebati još malo duže.

Sve u svemu, to bi bilo ono bitno za sada. Kako je vrijeme ovih zadnjih nekoliko dana puno toplije, nadam se da će uskoro biti puno dobrih vijesti u ovoj rubrici. Puno pozdrava!

2 komentara: