subota, 21. travnja 2012.

Nešto malo o stanju balkonskog vrta

Evo samo par riječi o trenutnom stanju u mome "vrtu" - rukola u betonskom cvijetnjaku je zrela za korištenje, i danas sam imao drugo branje (porcija salate za večeru), a biće toga za još tri-četiri branja. Mogu reći da je ovo bio pun pogodak, jer je posao oko toga bio stvarno minimalan, brzo je izraslo, a i ukusno je - ja je spremam s limunovim sokom, maslinovim uljem i grčkom fetom, za pregristi pravi užitak.

Kako izgleda, i glavice luka, koje sam posadio, će izgleda biti super stvar, jer su već poprilično izrasle, pa će uskoro (najkasnije tamo idućeg vikenda) i to biti zrelo za jelo.

Inače, ovih zadnjih dana je bilo dosta kiše, pa sam, kako bih svojim šetnjama, osim zdravstvenih opravdanja dao i dodatni praktični smisao, krenuo u skupljanje kišnih i svih drugih vrsta glista za kompost. Na početku sam kupovao zemlju za cvijetnjak iz trgovina, ali mi to s vremenom jednostavno postaje glupo, pa se nadam da ću si ovim putem ušparati tegljenje i troškove.

Eto toliko o aktuelnom stanju, pa onda do slijedećeg javljanja ...



Nema komentara:

Objavi komentar