srijeda, 5. rujna 2012.

Rječnik - ES - SR - 0000

a = predlog za dativ: a todos ellos = svima onima
ahora = sada
algunos = neki; nekoliko; nekolicina
amigo = prijatelj
año = godina
autor (m) = pisac (m); autor
búsqueda = traganje
cierto = jedan; izvesni
de = od; predlog za gen.: resultado de mis búsquedas = rezultat mojih traganja
desalentado = obeshrabren
desde = otkad
desdicha = žalost; por d. = na žalost
destruir = uništiti
escribir = pisati
existar = postojati; existe = postoji (3.l. sin.)
expresar = izraziti
historia = povest; priča
incomprensible = nerazumljiv
intentar = pokušavati; nameravati; želeti
liberarse = osloboditi se
manuscrito = rukopis
más = više; štaviše
me = mene; me
mediante = pomoću (pred.)
mismo = sâm
obsesión = opsesija
publicación = objavljivanje
puedo = mogu (1.l.sing. od "moći")
quiero = želim (1.l.s. od željeti) → querer
resultado (m) = rezultat (m)
sin = bez
traté = pokušao sam
trece = trinaest
una = jedna; una de ellas = jedna od njih
únicas = jedine
ventura = sreća; por ventura = na sreću

Nema komentara:

Objavi komentar