nedjelja, 9. rujna 2012.

Novosti iz maloga vrta - 2012-09-09

Nakon što sam svoj vrt zbog godišnjeg odmora ostavio na dva tjedna, dosta toga se je posušilo, ali ipak je ostalo dosta za nekoliko lijepih slika:

Cjetnjak je još uvijek, sve u svemu, poprilično zelen i još uvijek jako lijepo izgleda.

Od paradajza će ipak biti nešto, na svakoj stabljici se nalazi po nekoliko zelenih plodova, od kojih će, nadam se, za koji tjedan, biti nešto. Čudno je da se, od čitave stabljike, svi plodovi nalaze na jednoj maloj grančici.

Ovo su prvi plodovi krastavaca, koje sam danas ubrao. Oni su za kiseljenje, pa sam ih zasada stavio u frižider, dok ih ne bude dovoljno za jednu teglu.

Mahune su stradale dok me nije bilo, ali je dio njih još ostao i daje još nešto plodova. Danas sam zasadio još dvije kućice, iako nije baš sigurno hoće li stići izrasti.

I od paprike će, kako izgleda, biti nešto. Ova ovdje je izrasla, a ima još par njih, ali su još sasvim male. Papriku sam sadio svih vrsta, sve od kupljene paprike, od koje sam uzimao sjeme, tako da stvarno pojma nemam koja je koje vrste. Ova ovdje je, kako izgleda, babura.

Nema komentara:

Objavi komentar