petak, 8. lipnja 2012.
Analiza posjećenosti bloga
Za ovaj dijagram je potrebno par informacija, da bi ga se moglo interpretirati - na x-koordinati su naneseni brojevi posjeta, do su na y-koordinati broj postova koji imaju toliko i više posjeta. "Sirove" podatke skidam svaka 2 - 3 dana sa svoga Google-računa, prerađujem u Excell-u, a datumi za pojedine krivulje se vide u legendi.
Porast y-vrijednosti za x=0 označava porast ukupnoga broja postova s vremenom, a površina između dvije susjedne krivulje je proporcionalna posjećenosti (tj. prirastu vrijednosti).
Toliko o tehničkoj strani vrednovanja podataka. Što se tiče same analize, lijepo se može vidjeti da postovi, odmah nakon objavljivanja, bilježe nekoliko posjeta, ali da već od 5 do 10 posjeta, broj postova drastično pada - barem 5 puta posjećeno je čak oko 90 postova, dok je 10 i više puta posjećeno tek nepunih 40-tak postova. Stvarno puno posjeta bilježe liste s pregledima pojedinih kategorija (top-liste za književnost, rock-albume i filmove), kao i nekoliko postova, koji, kako izgleda, na Google-u već imaju kult-status i na koje posjetioci dolaze putem guglanja (postovi o rukoli i mungo-grahu, na primjer).
Sve u svemu, pouke su - (1) bolje povezati pojedine postove i (2) pisati dobre postove.
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Nema komentara:
Objavi komentar